Hamarosan csomagja érkezik?

Apró Futárok általi kézbesítési folyamat bemutatása

1. értesítés
E-mail értesítés

A feladótól történő átvételt követően rendszerünk automatikus értesítést küld a címzett részére, melyben tájékoztatjuk a hamarosan érkező csomagjáról, a kézbesítési adatokról, illetve azok módosításának lehetőségéről.

Ügyfélszolgálat címzetteknek

CÍMADAT ÉS ÁTVÉTELI IDŐPONT MÓDOSÍTÁSA

Telefonszám: 06 70 678 2800
(munkanapokon 9-17h között)


2. értesítés

SMS értesítés

A rendszer automatkus sms értesítést küld a címzettnek, amikor csomagját a kézbesítő futár felveszi. Az sms tartalmazza a küldemény átvételéhez szükséges PIN kódot, így a helyes telefonszám kiemelten fontos!

Eddig van lehetőség az átvétel helyének és idejének módosítására a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

Kézbesítés

Első kézbesítési kísérlet...

Visszaigazolás

E-mail értesítés

Sikeres és sikertelen kézbesítés esetén egyaránt visszaigazolást küld rendszerünk, a kézbesítést végző futár által visszaigazolt adatok alapján.



E-mail és SMS értesítés

A küldeménye sikeres felvételekor e-mailben értesítjük küldeménye várható érkezéséről, illetve amikor küldeménye a kézbesítést végző futárhoz kerül (Apró Futárok általi kézbesítés esetén), akkor rendszerünk automatikus tájékoztató sms-t küld egy tervezett kézbesítési időablakkal. Amennyiben adatai nem megfelelőek vagy a felajánlott időablakban nem tudja a csomagját átvenni kérjük vegye fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Módosítási kérelmet a megrendeléskor megadott elérhetőségekről tudunk elfogadni, illetve a csomadszám és címzetti adatok tudatában.  Az Apró Futárok által kézbesítendő csomagok esetén Budapest területén a küldemények átvételi helye és időpontja díjtalanul módosítható. Módosítási kérelem esetén kérjük azt a lehető leghamarabb jelezze, hogy csomagját ne rossz irányba vagy ne mmegfelelő időpontban indítsuk.


MPL általi csomagkezelés

Az MPL általi csomagkezelés és kézbesítés esetén az MPL munkatársai keresik fel a címzetteket és az MPL rendszere küld tájékoztatást, de mindemellett ügyfélszolgálatunkon is egyaránt kérhető tájékoztatás e csomagok pillanatnyi szálíltási státuszáról.



Nyomonkövethetőség és érdeklődés

Az e-mailben megküldött linken nyomonkövetési lehetőséget biztosítunk a küldeményekhez. Igyekszünk papírmentes dokumentációt végezni így minden tájékoztatást és elismervényt e-mailben küldünk. A küldeménykezelés során értesítést küldünk a címzettnek a csomag átvételéről a feladótól, futár elindult a kézbesítési helyre, sikeres kézbesítés, készpénz átvételi elismervény, számlázás. Mindemellett minden pillanatnyi információ ügyfélszolgálatunkon is kérhető.


PIN kódos és Érintésmentes csomagküldés

A Küldemények egyszerűbb és gyorsabb átvételére rendszerünk PIN kódot generál, amely kizárólag a címzettel kerül megosztásra sms-ben. A PIN kód tudatában futárjaink érintésmentesen tudják átadni a küldeményeket.

Érintésmentes csomagfeladására és kézbesítésére való kérelmét a megrendelés során jelezheti.


Ügyfélszolgálat

Telefonszám: 0670 678 2800
(munkanapokon 9-17h között)

Munkaidőn kívüli ügyeleti telefonszám: 06 70 678 2800